سفارش تبلیغ
صبا ویژن


کروم گوگل تنها مرورگر اینترنتی محسوب می‌شود که طی ماه گذشته موفق شد سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد و از رقبای سرسختی چون Internet Explorer، فایرفاکس و Safari پیشی بگیرد.


به گفته شرکت تحقیقاتی Net Applications، سهم کروم از بازار مرورگرهای اینترنتی در ماه گذشته با رشد 4/0 درصدی به 6/5 درصد رسید. محبوبیت این مرورگر طی 16 ماهی که از عرضه آن می‌گذرد سیر صعودی را دنبال کرده و ظرف 6 ماه گذشته سهم آن از بازار جهانی مرورگرهای اینترنتی دو برابر شده است.


در ماه گذشته میزان استفاده از Internet Explorer مایکروسافت با کاهش 5/0 درصدی به 2/61 درصد رسید که البته این رقم کمترین افت IE در سال جاری بود. فایرفاکس نیز در این دوره زمانی با کاهش محبوبیت 2/0 درصدی، حدود 2/24 درصد از بازار جهانی را تصاحب کرد. دو مرورگر برتر دنیا یعنیIE و فایرفاکس در ماه ژانویه نیز با کاهش محبوبیت خود نزد کاربران مواجه شدند.


در ماه فوریه سهم Safari اپل از بازار جهانی مرورگرها با 1/0 درصد کاهش به 4/4 درصد رسید و باعث تعجب کارشناسان شد. مرورگر کروم برای نخستین بار در دسامبر گذشته از Safari اپل بیشتر شد و کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که این روند در آینده نیز به همین صورت دنبال شود.


مرورگر اینترنتی گوگل در ماه‌های گذشته قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار داده و احتمالا همین مسئله باعث افزایش محبوبیت آن شده است. 


 


   مدیر وبلاگ
انتقال موبایل پاتوق آدرس تغییر کرد
ایمیل ها: mobilepatogh@gmail.com بررسی گوشی های موبایل در موبایل پاتوق
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :125
بازدید دیروز :22
کل بازدید : 955218
کل یاداشته ها : 1465


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ