سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: روزنامه کیهان امروز شنبه 21 آذر در بخش اخبار وی‍ژه خود نوشت::

 

عزای فتنه انگیزان از آزادی دانشگاه آزاد!
سایت اینترنتی وابسته به حزب کارگزاران، از نظام مند شدن مدیریت دانشگاه آزاد ابراز ناخرسندی کرد.
«جوان فردا» که تحت عنوان شاخه جوانان کارگزاران فعالیت می کند با انتقاد از مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مدعی شد این مصوبه نخبه ستیزی و اعمال روش های غیرکارشناسی است و از آینده نه چندان درخشان خبر می دهد.
براساس مصوبه شورای انقلاب فرهنگی، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، زمان مند شده و رئیس این دانشگاه برای 4 سال به پیشنهاد هیئت امنا، تایید شورا و حکم رئیس هیئت امنا صورت می گیرد. این در حالی است که تا پیش از این نظارت درستی بر مدیریت دانشگاه و ریاست آن صورت نمی گرفت و با وجود انباشت بودجه ناشی از دریافت شهریه های کلان از دانشجویان، دانشگاه به صورت جزیره ای و میلی اداره می شد. با این وجود به نظر می رسد منافع گروه های ذی نفوذ با اقدام اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برای شفاف سازی، قاعده مندی و انضباط مالی و مدیریتی دانشگاه آزاد مورد تهدید قرارگرفته و از آن تعبیر به «نخبه ستیزی» شده است.
ذکر این نکته هم سودمند است که برخی چهره های سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر تلاش کردند به بودجه دانشگاه دست اندازی کنند و حتی با راه اندازی سایت هایی نظیر جمهوریت و به واسطه روزنامه هایی چون فرهیختگان و... به محو کردن فضای انتخابات، القای تقلب، تدارک پروژه براندازی مخملی و شایعه پراکنی بپردازند و طیفی از دانشجویان را نیز در خدمت اغراض ناسالم سیاسی به کار گیرند.

تشکر «منافقین» از منتظری به خاطر دفاع از قاتلان 72 شهید انقلاب
شماری از عناصر گروهکی که به واسطه باند مهدی هاشمی ارتباط و نفوذ دیرینه ای در بیت آقای منتظری دارند، به پاس خدمات ویژه این شیخ مطرود حضرت امام(ره)، تندیس حقوق بشر به منتظری دادند.
ابراهیم یزدی، حبیب پیمان، عبدالفتاح سلطانی، تقی رحمانی، محمدعلی دادخواه و نرگس محمدی تحت عنوان کانون مدافعان حقوق بشر (راه اندازی شده از سوی آمریکا و با وساطت عبادی) برای تشویق منتظری به فعالیت های ضدانقلابی، در خانه وی حضور یافتند و تندیسی به شکل استوانه کوروش به وی هدیه کردند. آنچه در این میان جالب به نظر می رسد گستاخی یکی از حاضران در دفاع از تروریست های منافقی بود که با بمبگذاری و ترور وحشیانه 7تیر، 72 تن از مقامات ارشد و چهره های سیاسی کشور از جمله حجت الاسلام محمد منتظری-پسر منتظری- را به شهادت رساندند. و علناً به این جنایت افتخار هم کردند. عبدالفتاح سلطانی که از مهره های مورد اعتماد رسانه ها و محافل ضدانقلاب به شمار می رود به منتظری گفت: بنا گذاشتیم خدمت رسیده و از شما که از قدیم الایام در راستای تحقق حقوق بشر فعال بوده اید و حتی از حقوق کسانی که گفته می شود فرزند شما را به شهادت رسانده اند، دفاع کردید، تقدیر و تشکر کنیم و به طور مرسوم یک جایزه را تقدیم نماییم.
گفته می شود منتظری به اعتبار قرار گرفتن در خدمت گروهک های نفاق با نگرانی فرزندش شهید محمد مواجه بود اما متقابلاً به جای دوری از منافقین به فرزندش اهانت و هتاکی می کرد.
منتظری هم در این ملاقات مدعی حمایت از حقوق آشوبگران و کتک خوردن آنها شد بی آنکه به این جریان محارب- که به آتش زدن مساجد و ساختمان های دولتی و املاک و وسایل نقلیه عمومی و شخصی، و کشتن شهروندان بی گناه از جمله مادر و کودکی مقابل مهدکودک و... مبادرت کردند- کوچک ترین اعتراضی بکند. منافقین در دهه اول انقلاب نیز با بهره گیری از حمایت های مشابه توانستند بهترین فرزندان ملت- از نخبگان و مسئولان تا شهروندان عادی- را قتل عام کنند و به میزان زیادی پوشش امنیتی برای جنایت و ترور داشته باشند.
نهضت آزادی، جنبش مسلمانان مبارز، منافقین و... از جمله گروهک هایی هستند که از دیرباز و به وسیله برخی اعضای باند مهدی هاشمی معدوم، نفوذ گسترده ای- در حد هدایت بیت آقای منتظری- داشته و به همین دلیل هم بر خلاف مشی اصلی معارضه با روحانیت و فقاهت، ارادت خاصی به نامبرده پیدا کرده اند. اخیراً محسن مخملباف هم که علناً در خدمت جنگ فرهنگی -روانی ناتوی فرهنگی غرب علیه اسلام و انقلاب قرار گرفته، جایزه دریافتی را به منتظری تقدیم کرد.
محافل سیاستگذار ناتوی فرهنگی و جنگ نرم در غرب، از میان اعطای جایزه و تشویق به عنوان شیوه ای برای هدایت و شرطی کردن افراد در راستای سیاست های ضدایرانی خود بهره می گیرند. رخنه درون روحانیت شیعه و ضربه از درون به این جایگاه نافذ و قدرتمند، سیاست تدوین شده ای است که سازمان سیا از 30 سال پیش (بنابر اذعان دکتر مایکل برانت رئیس اسبق بخش شیعه شناسی در CIA) در دستور کار قرار داده است.


بی بی سی هم خط امامی شد!

سایت اینترنتی بی بی سی که به همراه شبکه ماهواره ای آن از چندین روز پیش از 16آذر با انتشار اخبار، گزارش و مطالب مغرضانه و جهت دار سعی در تغییر ماهیت روز دانشجو داشت و دانشجویان را به اغتشاش و آشوب دعوت می کرد، به اقدام روشنگرانه صداوسیما در افشای ماهیت مدعیان خط امام(ره) حمله کرد.
این سایت که مستقیماً با بودجه استعمار پیر اداره می شود، روز گذشته با انتشار عکس امام(ره) مطلبی را ذیل عنوان «انتقاد از پخش فیلم تلویزیونی اهانت به عکس آیت الله خمینی» منتشر کرد و از صداوسیما بخاطر پخش تصاویر اهانت حامیان موسوی به امام خمینی(ره) انتقاد کرد!
اتاق فرمان آشوب های انتخاباتی در گزارش خود با استناد به نامه نگاری های موسسه تنظیم و نشر آثار امام و مهدی کروبی به ضرغامی، تصاویر پخش شده را جعلی خواند. نکته جالب و مشترک در موضع موسسه حفظ آثار امام، کروبی و بی بی سی نسبت به این حرکت موهن آن است که هیچکدام اصل ماجرا و توهین کنندگان را مورد عتاب و خطاب قرار نداده و همگی صداوسیما را محکوم کرده اند که تنها جرم آن افشای ماهیت این مدعیان ناسپاس و دروغگوی خط امام است. در حالی که تا دیروز یکی از اتهامات رسانه ملی سانسور خبرها بود، دلسوزی بی بی سی برای حفظ حریم امام(ره)، ماهیت مدعیان خط امام را بیش از پیش روشن می کند!


صدا و سیما نباید ماهیت ما را فاش کند!
در پی هتاکی اغتشاشگران سبز در روز 16 آذر نسبت به تصویر حضرت امام خمینی، حامیان فتنه سبز به جای تخطئه اقدام آشوبگران به جنجال علیه صدا و سیما پرداختند و رسانه ملی را به خاطر آگاه سازی مردم از باطن فتنه سبز مورد حمله قرار دادند.
کروبی که به ویژه پس از انتخابات تبدیل به یکی از هیزم کشان فتنه شده و علناً به بازی در سناریوی دشمن پرداخته، در نامه ای به رئیس صدا و سیما مدعی شد این سازمان تبر به درخت انقلاب می زند. وی همچنین ادعا کرد تصاویر مونتاژ شده است.
این در حالی است که مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: «تصاویر حرمت شکنی مذکور در سازمان موجود است و بسیار متأسفیم کسانی که داعیه پیروی از خط امام (ره) دارند، چشم و گوش خود را بر حقایق بسته اند. این افراد ببینند آیا مصاحبه ها، نامه ها و بیانیه هایی که صادر می کنند و با روح تعالیم حضرت امام راحل(ره) منافات دارد، باعث تفرقه است یا انتشار تصاویر واقعی اغتشاشگران که مورد دید و قضاوت مردم است؟ چرا باید کسانی از افشای نیات پلید اغتشاشگران در برهم زدن وحدت ملی و زیرپا نهادن ارزش های دینی و انقلابی نگران شوند.»
در این میان آقای صانعی در دیدار علی اکبر محتشمی از کروبی هم جلوتر رفت و با متهم کردن نظام مدعی شد «انسان های ظالم عکس امام را آتش می زنند و بعد می گویند کار دانشجویان بوده است در حالی که دانشجویان فدایی امام هستند و همه چیزشان را از امام دارند ... امروز فضا به گونه ای است که یاران امام نمی توانند راجع به مسئله فلسطین حرف بزنند و اگر هم سخنی بگویند سخن آنان را قبول نمی کنند.»
حمید انصاری قائم مقام مأسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی هم در ادامه سرویس دهی های غیرمسئولانه به فتنه انگیزان مدعی شد: « بنا به گزارش ها علی رغم آنکه در این روز بعضاً شعارهای ساختارشکنانه دیگری با کمال تأسف مطرح شده اما هتک حرمتی نسبت به ساحت امام خمینی گزارش نشده است و بر فرض که آنچه در تصاویر تنظیم شده و نامرتبط نشان داده شده در گوشه ای از تجمعات آن روز توسط فردی مجهول و مغرض انجام یافته باشد، توسعه آن به گونه ای که گویی جو غالب بود دروغ بین و مسلم می باشد. حرمت شکنی بی سابقه صدا و سیما جداً باعث تأسف، تعجب و اعتراض جدی دوستداران امام راحل است... نقار موجود در درون خانواده بزرگ دوستداران امام خمینی است و همین امر سرمایه بزرگ نظام برای برون رفت از بحران است و این همان نکته ارزشمندی است که مورد تأیید و تأکید رهبری معظم انقلاب بوده و توسط ایشان از مسئولان مطالبه شده، به همین سبب هرگونه تلاش برای اینکه اختلافات را به بیرون از این خانواده بزرگ هدایت کند را باید نابخردانه و احتمالا خائنانه تحلیل نمود و ابراز تاسف کرد.»
مواضع کروبی و انصاری به خاطر حمله به روشنگری صداوسیما و به حاشیه راندن اصل هتاکی ها، با استقبال ویژه شبکه های بی بی سی، رادیو فردا و انبوه سایت های ضدانقلاب مواجه شد که دل پرخونی از روشنگری های صداوسیما در برابر جنگ نرم استکبار دارند.
آنچه در این میان قابل تامل است اینکه اولا سیاست «نواختن شیپور از سر گشاد آن» به پلتیک و تاکتیکی همیشه برای طیف مدعیان بی صداقت اصلاح طلبی تبدیل شده است که نمونه آن را می توان در ماجرای مصاحبه اکبر گنجی با روزنامه تاگس اشپیگل سایتونگ و هتاکی علیه حضرت امام در سال 79 جست وجو کرد. آن زمان هم مدعیان اصلاح طلبی به جای تخطئه هتاکی نامبرده- که در راستای ماموریت محوله انجام می گرفت- ادعا کردند « مصاحبه تحریف شده، انتشار مصاحبه هتاکی و اهانت و تشییع فاحشه است و...» و هرگز حاضر نشدند از گوینده ای که متن مصاحبه وی موجود بود برائت بجویند. ثانیاً این حضرات هرگز توضیح نمی دهند که چرا هتاکی علیه اسلام، امام، انقلاب، ولایت فقیه و رهبری به رویه ای عادی در تجمعات منسوب به آنها تبدیل شده تا جایی که خود این حضرات (کسانی نظیر موسوی و کروبی) در همین اواخر اعلام کردند «فعلاً سر دادن شعارهای رادیکال و ساختارشکنانه مصلحت نیست و ظرفیت آن وجود ندارد»! ثالثاً مگر اولین بار است که هتاکی و حرمت شکنی در چنان تجمعاتی صورت می گیرد. خط کشیدن روی شعارهای استراتژیک و خط امامی «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» برای اولین بار در تجمعات ضدانقلابی برپا شده از سوی کروبی و موسوی و خاتمی در روزهای جهانی قدس و یوم الله 13آبان صورت گرفت و این حضرات هم به دلایل کاملاً روشن حاضر نشدند از ضدانقلاب برائت جویند بلکه امثال موسوی در آستانه 16 آذر مدعی شدند هیچ سلیقه ای را مخالفت و طرد نخواهند کرد! آیا منطق حضرت امام هم چنین گشاده دستانه بود؟!
رابعاً هتاکی که شاخ و دم ندارد. بنیان بسیاری از فتنه انگیزی ها و بداخلاقی ها و قانون شکنی ها را همین حضرات سابقاً مدعی اصلاح طلبی بنا گذاشتند و یکجا در قول و فعل از قانون اساسی، انقلاب، خط امام ( وجوهره آن ولایت فقیه) عبور کردند و به کرات با ذکر مصادیق و دلایل مورد حمایت و ستایش سران نشاندار استکبار (نظیر شیمون پرز، اوباما، گوردن براون و...) و همچنین گروهک های سلطنت طلب، منافقین تروریست، بهایی ها و نظایر آنها قرار گرفتند. آیا کسی یک مورد سراغ دارد که حضرت امام یا طرفداران راستین خط او، مورد چنین حمایت و ستایش هایی قرار گیرند؟
خامساً قطعی است که نسل دانشجویان انقلاب پای امام و آرمان های انقلاب ایستاده اند که اگر چنین نبود 4 میلیون دانشجو در روز 16 آذر به جای کور کردن چشم فتنه، باید رفتار دشمن شاد کن پیشه می کردند. اما سخن این است که همان اقلیت ناچیز اما پررو و گستاخ- همانند سران فتنه- از کدام منبع الگو و روحیه می گیرند تا مانند سگ های هار به جان مقدسات و ارزش های دوران ساز و حیات بخش یک ملت بیفتند، آنها که چند نفر آدم دم دستی اجیرشده یا تحریک شده بیشتر نیستند.
و سادساً اگر آن گونه که آقای انصاری ادعا می کند اختلاف درون خانواده انقلاب است و مواضع رهبر فرزانه انقلاب حجت است، ایشان توضیح دهند که افراطیون سابقاً مدعی خط امام، امروز کجا ایستاده اند، با برترین میراث های امام (ولایت فقیه و جمهوریت و رای مردم) چه معامله ای می کنند و چرا تولا و تبرای آنها دقیقاً معکوس شده و به سمتی سیر می کند که گروهک های نفاق ضدانقلاب سیر کردند؟


   مدیر وبلاگ
انتقال موبایل پاتوق آدرس تغییر کرد
ایمیل ها: mobilepatogh@gmail.com بررسی گوشی های موبایل در موبایل پاتوق
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :38
کل بازدید : 952716
کل یاداشته ها : 1465


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ