سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیروز در حین سخنرانی صفارهرندی در دانشگاه شهید باهنر کرمان 30 نفر از دانشجویان جنبش سبز حامی موسوی با سر دادن شعارهایی قصد بر هم زدن جلسه را داشتند.

به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از کرمان، این جلسه در حالی برگزار شد که دانشجویان جنبش سبز حامی موسوی شعار «مرگ بر دیکتاتور» سر دادند که صفار هرندی در جواب آنها گفت: با این شعار تن وزیر فرهنگتان را در کنار کاخ سفید نلرزانید.

صفار هرندی خطاب به دانشجویان جنبش سبز حامی موسوی که نتوانسته بودند وی را با شعارهای اولیه خود عصبانی کنند، افزود: می دانم که تحمل من شما را می سوزاند.

وی در پاسخ به دانشجویان جنبش سبز حامی موسوی که شعار«نه شرقی نه غربی جمهوری ایرانی» سر دادند، گفت: با این شعار ساختار شکنتان، پشت رهبران خود؛ موسوی، کروبی و خاتمی را می لرزانید، که این مطلب مورد تشویق دانشجویان دیگر قرار گرفت.

صفار هرندی خطاب به دانشجویان جنبش سبز حامی موسوی که شعار «سپاهی حیا کن دانشگاه را رها کن» سر می دادند، افزود: اگر سپاه نبود امروز چکمه آمریکایی ها روی گردن شما بود.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در پاسخ به این دانشجویان که شعار «بسیجی واقعی همت بود و باکری» را سر می دادند، گفت: اگر همت زنده بود، پوست شما را کنده بود، بالادستی‌های شما، همان کسانی که به شما خط می‌دهند، روز گذشته برای فرار چادر زنانه به سرکرده بودند.

وی از این دانشجویان فریب خورده به عنوان فرزندان خود یاد کرد و افزود: آدم فرزند ناخلف هم می تواند داشته باشد. 

صفار هرندی در جواب شعار «مرگ بر دیکتاتور فریب کار» دانشجویان جنبش سبز حامی موسوی گفت: فریب‌کار آن کسی است که سه روز قبل از انتخابات دم از قانون‌گرایی می‌زند، اما وقتی که نتیجه انتخابات معلوم می شود آن را قبول ندارد و قانون را زیر پا می‌گذارد.

لازم به ذکر است، در این میان سایر دانشجویان شعار «موسوی، انگلیس، پیوندتان مبارک» سر می دادند.


   مدیر وبلاگ
انتقال موبایل پاتوق آدرس تغییر کرد
ایمیل ها: mobilepatogh@gmail.com بررسی گوشی های موبایل در موبایل پاتوق
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :38
کل بازدید : 952714
کل یاداشته ها : 1465


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ